אם הבטתם לאחרונה בכרזת פרסומת ובה חייכו אליכם פנים עם שיניים לבנות להפליא – המתינו מעט לפני שתכריזו שמדובר בפוטושופ: סיכוי טוב מאוד שבעל החיוך המושלם פשוט ביקר אצל רופא השיניים והתחדש בציפוי חרסינה לשיניו. נשמע מוזר? ובכן, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את פתרון שיקום השיניים שכבש את הוליווד כבר מזמן, והולך ותופס מקום של כבוד בתחום אסתטיקת השיניים: ציפוי חרסינה לחיוך מושלם.
במה מדובר?
הדור הבא של השיניים הלבנות כבר לגמרי כאן. התהליך החדשני כולל הדבקת ציפוי על חזית השן, הנראה ממש כמו שיניים טבעיות. התהליך עצמו מדויק מאוד, והוא מתחיל בהטבעת תבנית השיניים של המטופל בשיטה ממוחשבת כדי להבטיח התאמה מושלמת לשיניים הקיימות, לפי קו הלסת, מתאר הפנים וצורת השיניים. את התוצאה הסופית יוכל המטופל לראות כבר לפני תחילת הטיפול. לאחר מכן, מייצרים "אמני" השיניים ציפוי חרסינה דקיק ובוחרים את הגוון המדויק בהתאם לשיניים הטבעיות. בשלב השלישי מדביק רופא השיניים את הציפוי המותאם אישית – והתהליך מושלם!
מדוע ציפוי חרסינה הפך לפופולרי כל כך?
המטופלים של היום לא מסתפקים בפתרונות ארעיים לשיניהם – ובצדק. הם רוצים ליהנות מתוצאה איכותית לאורך זמן ולעשות זאת בטיפול כמה שפחות פולשני. העידן החדש מאפשר לרופאי השיניים להשתמש בטכנולוגיות מעולות ומתקדמות ולהגיע לתוצאות לא פחות ממדהימות, עם התערבות מינימלית ככל שניתן בחומר השן הטבעי ועם תוצאה כמה שיותר הרמונית. ציפויי החרסינה הם דוגמה מעולה לכך. מצד אחד מדובר בטיפול מתקדם, חזק מאוד (הרבה יותר משן טבעית) ומאפשר לרופאי השיניים דיוק מירבי, ומצד שני התוצאה טבעית מאוד ואסתטית להפליא.
התוצאה: קשת שיניים יפהפייה
בתום הטיפול, נהנה המטופל משיניים לבנות להפליא, מסודרות וישרות, מבלי להתפשר על מראה טבעי מאוד. האסתטיקה היא כמובן המטרה הרשמית של הטיפול, אך יש לו לא מעט יתרונות נוספים. ציפויי חרסינה מסייעים לשיניים גם להיות חזקות ועמידות יותר, צורת השן הופכת לאידיאלית – האורך נעשה אחיד ויש לציפוי השפעה אפילו על מרווחים בשיניים או זוויות שן לא ישרות.
למי זה מתאים?
ציפויי חרסינה מתאימים לכל אדם שרוצה להשיג חיוך זוהר, בוהק ויפה. הטיפול מסייע גם לכיסוי פגמים בשן, להסתרת שיניים שבורות, שיניים באורך לא סימטרי ועוד. גם אם השן נחבלה וכתוצאה מכך הגוון הטבעי שלה השתנה – ציפוי חרסינה הוא פתרון מצוין להלבנתה. הטיפול מתאים גם למי שניסה בעבר הלבנות שיניים אך לא הגיע לתוצאה הרצויה. חשוב לדעת: במקרים מסוימים, ימליץ רופא השיניים על יישור שיניים לפני ביצוע הציפוי.

הציפויי החרסינה