ציפוי חרסינה בירושלים

ציפויי חרסינה או בשמו הנוסף " ציפוי למינייט" הינה אחת הדרכים המתקדמות והמובילות להשגת שיניים נוצצות, לבנות ומלאות. הציפוי המתקדם משמש במקרים של שיניים שבורות, עקומות, רווחים בשיניים וכן שיניים קצרות או שאינן לבנות. מטרתו היא להוביל, בתהליך מבוקר ומדויק, לשיניים ישרות, חזקות ובוהקות להפליא. במרפאתנו בירושלים מתבצע הליך ציפוי חרסינה מתקדם בשיטות סטריליות להפליא, בשיתוף פעולה הדוק עם טכנאי שיניים מובילים ובעיצוב דיגיטלי מתקדם להתאמה מושלמת לכל לקוח ולקבלת תוצאות מושלמות, לא פחות.

כך זה עובד

הליך ציפוי חרסינה בשן מתחיל באבחון רפואי. לאחר מכן, יכין רופא השיניים את השן לציפוי, ימדוד את גודלה המדויק ויתכנן את עיצובה הסופי בהתאם לתוצאה הרצויה. לאחר מכן, מודבקת שכבת החרסינה המוכנה לשן באופן מדויק ומוקפד ובהרמוניה מלאה עם השיניים הטבעיות.
התוצאה: קשת שיניים יפהפייה, ברמת דיוק גבוהה מאוד ובמראה טבעי להפליא. מלבד המראה האסתטי, השיניים הופכות להיות חזקות ועמידות הרבה יותר, שכן הציפוי החדש הופך לחלק בלתי נפרד מהשן וגורם לה להיות חזקה יותר משן טבעית. נוסף לכך, שכבת החרסינה הופכת את אורך השן לאידיאלי, את הצבע למושלם ויש לה השפעה חיובית אפילו על זווית השן ועל מרווחים בשיניים.

מה חשוב לדעת על ציפוי חרסינה

הליך ציפוי החרסינה מהווה טיפול אסתטי המסייע להשגת שיניים לבנות, ישרות וללא רווחים. כיוון שמדובר בטיפול מורכב כל כך, הוא דורש דיוק מירבי ומיומנות טכנית גבוהה מאוד. במרפאת השיניים שלנו מתבצעים טיפולי למינייט בדיוק רב – החל מהתכנון המדויק, דרך הכנת הציפוי המושלם ובחירת הדבק האיכותי ביותר ועד לביצוע ציפוי לשיניים, כל זאת – בשיתוף פעולה מלא עם טכנאי שיניים מקצועיים, איכותיים ומובילים. ככל שהדבר נוגע לשיניים שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר – הוא מחכה לכם ממש כאן, במרפאה שלנו!

ציפוי חרסינה לשיניים