השתלת שיניים בירושלים

מיום בו נכנסה טכנולוגיית הלייזר לחיינו, היא חוללה נפלאות בתחומי הרפואה והאסתטיקה השונים – וגם בתחום רפואת השיניים. הטכנולוגיה המתקדמת של השתלת שיניים בלייזר, המבוססת על קרן אור בעלת יכולת חיטוי ואידוי ומאושרת על ידי ה-FDA האמריקני, מאפשרת למטופלים רבים ליהנות מתהליך השתלת שיניים פולשני פחות, מדויק יותר והופכת את ההחלמה למהירה באופן משמעותי. במרפאתנו, ד"ר חנניה שטרן מבצע הליכי השתלת שיניים בלייזר בטכניקה מתקדמת ועם שימוש במכשור מתקדם.

כך זה עובד

מטרתה של השתלת שיניים היא לתת מענה לשיניים חסרות או לשיניים שנדרש לעקור, באופן טבעי, אסתטי מאוד והרבה פחות פולשני. בחירה בטכנולוגיית הלייזר המתקדמת מאפשרת לרופא לבצע את התהליך במהירות גבוהה ותוך גרימת נזק מינימלי לרקמות הסמוכות.

מה חשוב לדעת על השתלת שיניים בלייזר

טיפול שתלים באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר, מאפשר לרופא המטפל לבצע את הליך ההשתלה באופן מדויק ומהיר ביותר. אל המהירות ואל הדיוק הרב מצטרף יתרון נוסף, חשוב לא פחות – רמת הכאב שגורם הטיפול. השתלות בלייזר נחשבות לכואבות פחות בהשוואה למקבילה המסורתית, הן מלוות בתופעות לוואי פחותות (כמו נפיחויות, דימום ואדמומיות) ואתם נהנים מטיפול מתקדם, מהיר ומדויק מאוד – מה שמאפשר, ברוב המקרים, להניח כתרים זמניים מיד בתום ההשתלה.

השתלת שיניים בלייזר