נעים להכיר

השיניים שלכם חלשות? הצבע שלהם השתנה והלבנת שיניים לא עוזרת? השן נהרסה באופן משמעותי או נמצאת בסכנת שבירה? הטכנולוגיה הרפואית המתקדמת ביותר כאן בשבילכם! שיניים פגומות הן לא גזירת גורל. באמצעות כתרים ייעודיים הנבנים בהתאמה אישית, השן ההרוסה מוחלפת בשן חרסינה חדשה, לבנה, שלמה ונוצצת. במרפאת שיניים בירושלים תוכלו ליהנות מהשיטות המתקדמות ביותר והשיקום השלם ביותר שיוביל לשיניים בריאות.

כך זה עובד

במקרה בו השן נהרסה באופן משמעותי, לעתים אין ברירה אלא לבצע טיפול שורש וסתימת שורש, המקדים את מלאכת השיקום. טרם יצירת הכתר הקבוע, ניצור כתר זמני שמטרתו היא לתרום לריפוי החניכיים, למנוע את תזוזת השיניים וכמובן – ליצור מראה אסתטי עד להשלמת הכתר הקבוע. כדי להבטיח את הכתר הטבעי והמדויק ביותר, ייקח הרופא המטפל מטבע במידות מדויקות של שתי הלסתות, מה שעתיד להפוך בסופו של דבר לכתר הסופי, המשתלב בחלל הפה באופן מושלם והרמוני, הן בצבע והן בצורה.

חשוב לדעת

את הכתר הסופי ניצור רק לאחר שקיבלנו את תבנית השיניים המדויקת ורק לאחר שהמטופל ירגיש בה נוח – הן ברמה האסתטית והן ברמה הפונקציונלית. רק לאחר שנוודא שהכתר מונח באופן מושלם וכי למתרפא נוח באופן מקסימלי, יודבק הכתר והשיקום יושלם.

שיקום על ידי כתרים